تلخندی برای همه
تلخندی برای همه
ازسیرتاپیاز

یه سوال کی بلده ؟دستا بالا

فقط من نمی تونم ج بدم هاااااا متاسفم دوستان ولی خواهشا شما ج بدین اخه من میخوام بدونم کدوم باهوش ترین

یه سوال: 5 نفر توی یه بالون تو آسمونن،(یه ریاضی دان،یه فیزیکدان، یه

 

 

 ........................ویکی دیگهعروس پس از ازدواج با اقا داماد خونه ی مادر شوهرش زندگی می کنه چون عروس نخودچی خیلی دوست داشت هر شب که همه خواب بودن می رفت و نخودچی می خورد یک روز مادر شوهرش می بینه که هر روز نخودچی ها کم می شن کمی فکر می کنه میگه شوهر و پسرم نخودچی دوست ندارند پس کار عروسم هست میره و از اون می پرسه که تو چرا هر شب نخودچی می خوری جز من و تو کسی تو این خونه نخودچی دوست نداره من که نمی خورم پس کاره تو هست درست می گم ؟
دختر چه جوابی به مادر شوهر میگه که خود را بی گناه نشون بده؟




راهنمایی: اگه شما جای عروس بودین چی می گفتین یک کلمه است.

 

 شیمی دان، یه روانشناس و یه پزشک عمومی) بالونه سوراخ میشه و

 واسه نجات جونشون یکی باید از بالون بپره پایین، به نظر شما کدوم باید

 بپره؟ بادلیل بنویس(رقیه).......................................................................................................................



نظر.....................یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

شــيــــ احسان ـطون
ساعت21:25---8 شهريور 1391
مخم تركيد

آرتمیس
ساعت15:30---8 شهريور 1391
تا حالاروستای اسرارآمیز و زیر خاکی میمند رو دیدی؟چیزی ازش می دونی؟؟؟
من که خیلی خوشم اومد
دوست داشتی بیا دوست خوبم.
بای


Mohsen
ساعت13:08---6 شهريور 1391
عروس ميگه نخود! چي؟؟؟

پونه
ساعت11:21---4 شهريور 1391
سلام سلناخانم . من میگم اگه جای عروس بودم میگفتم من نبودم . یه حیوونیرو میگفتم که نخودچی دوس داشته باشه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, توسط سلنا
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.